JAK WYGOSPODAROWAĆ CZAS NA ROZWÓJ BIZNESU

Dylemat: Masz pełne obciążenie pracą z klientami i dzienny limit czasu pracy wynoszący ponad 6 godzin dziennie. Musisz jednak zbudować własne portfolio klientów. A to już jest zajęcie samo w sobie. Potrzebujesz kilku efektywnych czasowo wskazówek dotyczących rozwoju biznesu. Czy można się więc dziwić, że rozwój biznesu jest często odkładany na drugi plan, aby zrobić miejsce dla innych rzeczy?

Plan

To nudne, ale jeśli pracujesz zgodnie z planem rozwoju biznesu, jest bardziej prawdopodobne, że znajdziesz czas na rozwój biznesu. W końcu, jak mówi przysłowie, jeśli nie wiesz, dokąd zmierzasz, każda droga cię tam zaprowadzi. Bez jasno określonego planu, z zadaniami zaplanowanymi w kalendarzu, trudno będzie wygospodarować czas na rozwój biznesu.

Ustal priorytety

Życie w zawodzie to przede wszystkim wybory i sposób ich dokonywania. Zbyt łatwo jest wyrzucić ręce do góry i powiedzieć, że nie ma się czasu na rozwój biznesu. Jednak profesjonaliści, którzy nadają priorytet swoim działaniom w zakresie rozwoju biznesu, są zazwyczaj tymi, którzy przechodzą do etapu partnera. Ci ludzie traktują swoje działania w zakresie rozwoju biznesu z taką samą uwagą, jak pracę z klientem. Co możesz zrobić, aby każdego dnia wygospodarować trochę czasu dla swojego najważniejszego klienta, jakim jest Twoja przyszła zdolność do zatrudnienia? Rzeczywistość rozwoju biznesu jest taka, że zawsze można zrobić więcej. Dlatego ustal priorytety, co dokładnie będziesz robić i do kogo będziesz kierować swoje działania, a okaże się, że masz więcej czasu na rozwój biznesu, niż ci się wydaje.

Właściwe tempo

Na początku rozwoju biznesu zawsze wydaje się, że jest tak wiele do zrobienia i tak wiele wskazówek dotyczących rozwoju biznesu, które można wdrożyć. Napisz ponownie swój profil na LinkedIn, pisz bloga co tydzień (lub po prostu regularnie), rozmawiaj z potencjalnymi klientami, buduj swoją sieć ... . Lista może być nieskończona. Jednak jeśli spróbujesz zrobić to wszystko naraz, albo wypalisz się bardzo szybko, albo będzie odwrotnie i nic się nie wydarzy. Kiedy pracujemy z klientami, zachęcamy ich do pracy zgodnie z 30/60/90 dniowym planem działania na rzecz rozwoju biznesu.

Lista potencjalnych klientów

Jak wiele wskazówek dotyczących rozwoju biznesu, często tradycyjna rada nadal obowiązuje. Zidentyfikuj listę klientów, dla których chciałbyś działać. Następnie można naprawdę skoncentrować swój czas pracy w sieci na dotarciu do tych organizacji, radzi https://e-procurementforum.pl/.

Przekaż (lub deleguj)

Nie musisz zajmować się wszystkimi działaniami związanymi z rozwojem biznesu. Praktykanci, juniorzy i stażyści są świetni do badania perspektyw i rynków. A może poprosisz młodszych członków swojego zespołu o pomoc w napisaniu posta na blogu? Na przykład, jedna z naszych klientek kieruje zespołem sektorowym w swojej firmie. Prosi stażystów, którzy są zainteresowani dołączeniem do jej zespołu sektorowego, aby wyszukiwali i znajdowali dobre artykuły do wysłania do klientów i pośredników. W ten sposób jej stażyści zdobywają głębszą wiedzę na temat sektora, a ona otrzymuje serię artykułów, które może z łatwością wysyłać dalej. Kiedy delegujesz działania związane z rozwojem biznesu, może to być naprawdę korzystne dla wszystkich zainteresowanych.