Uwaga mieszkańcy! W związku z planowanym czasowym zawieszeniem pracy niektórych wydziałów Urzędu Gminy, informujemy o szczegółach dotyczących kontaktu z pracownikami w najbliższych dniach.
Przerwa w bezpośrednim kontakcie z wydziałami urzędowymi
Alternatywne formy kontaktu
Przepraszamy za utrudnienia
Przerwa w bezpośrednim kontakcie z wydziałami urzędowymi
W dniu 3 października 2024 roku, w godzinach od 10:30 do 13:00, nie będzie możliwości uzyskania bezpośredniego kontaktu z pracownikami kilku wydziałów Urzędu Gminy. Dotyczy to pokojów nr 7 (odpady komunalne, ochrona powietrza), nr 9 (wycinka drzew, ochrona zwierząt, decyzje środowiskowe), nr 10 (sprawy nieruchomości, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego), a także nr 11, 16 i 17 (gospodarka ściekowa, fundusze sołeckie i unijne).
Alternatywne formy kontaktu
W związku z powyższym, mieszkańcy proszeni są o załatwianie spraw urzędowych w innych godzinach, aby uniknąć niepotrzebnych niedogodności. Choć bezpośredni kontakt w wymienionych sprawach będzie niemożliwy, warto pamiętać, że Kancelaria Urzędu, mieszcząca się w pokoju nr 3, będzie funkcjonować bez zmian. Interesanci mogą tam składać pisma oraz dokumenty, co umożliwi dalsze procedowanie spraw.
Przepraszamy za utrudnienia
Władze gminy przepraszają mieszkańców za wszelkie niedogodności związane z tym czasowym zawieszeniem pracy poszczególnych wydziałów. Współpraca z mieszkańcami jest dla nas priorytetem, dlatego zachęcamy do planowania wizyt w Urzędzie z uwzględnieniem podanych godzin. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość w tej kwestii.
Gmina Lubin