Informujemy, iż Biuro Komunikacji oraz Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej funkcjonują jak zwykle – czyli  bez konieczności wcześniejszego telefonicznego umówienia wizyty.

Niemniej jednak, z uwagi na braki kadrowe, prosimy naszych mieszkańców o wyrozumiałość i cierpliwość, ponieważ czas oczekiwania na załatwienie sprawy może się znacznie wydłużyć, a w związku z tym ilość obsłużonych klientów może być ograniczona.

Dodatkowo informujemy, iż w dalszym ciągu Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów, Departament Architektury, Nieruchomości i Rozwoju, Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności oraz punkty nieodpłatnej pomocy prawnej, będą obsługiwać interesantów  wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty.

Poniżej numery telefonów do poszczególnych wydziałów:

https://powiat-lubin.bip.gov.pl/kontakt/kontakt.html

Z uwagi na powyższe, mając na uwadze nasze wspólne bezpieczeństwo, bardzo prosimy wszystkich klientów o zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego w oczekiwaniu na załatwienie swojej sprawy.

Kasa Starostwa Powiatowego jest nieczynna.