UG Lubin: Są pieniądze na usunięcie azbestu trwa przyjmowanie wniosków
Mieszkańcy Gminy Lubin, którzy wyrażają chęć usunięcia wyrobów azbestowych ze swoich nieruchomości w 2020 roku, na których nie jest prowadzona działalność gospodarcza zobowiązani są do złożenia wniosku o wykonanie usługi usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubin.
Wniosek należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.07.2020 r. do godziny 15.30 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Gminy w Lubinie (ul. Księcia Ludwika I nr 3, 59-300 Lubin) (druk wniosku + załączniki do pobrania poniżej)
Warunkiem zakwalifikowania wniosku do realizacji jest fakt ujęcia nieruchomości w ,,Inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest” sporządzonej dla Gminy Lubin.
W ramach zadania związanego z usuwaniem azbestu nie będą finansowane koszty zakupu i wykonania nowego pokrycia dachowego. Powyższe koszty właściciel nieruchomości musi pokryć we własnym zakresie.
Więcej informacji można uzyskać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy w Lubinie (ul. Księcia Ludwika I nr 3, 59-300 Lubin, pok. nr 17, tel. 76 84 03 172.)
Załącznik nr 1 do wniosku Oświadczenie o sposobie …..
Załącznik nr 2 do Zarządzenia Zgodna współwłaściciela
Urząd Gminy w Lubinie,
ug.lubin.pl/sa-pieniadze-na-usuniecie-azbestu-trwa-przyjmowanie-wnioskow/
Autor: krystian